Olvido


Una cosa increïble que em va passar ahir és que de sobte s’em va oblidar el què va primer, si el 7 o el 8. Vaig anar a la universitat i els vaig preguntar als meus companys professors la seua opinió sobre este assumpte. Gran va ser la seva sorpresa quan de sobte van descobrir que tampoc podien recordar l'orde. Es recordaven d'1, 2, 3, 4, 5 i 6, però no del que venia després. Què se suposava que havíem de fer? Vam anar al campus i començarem a comptar els arbres. Però a l'arribar al sis no sabíem com seguir i començarem a discutir. Estàvem discutint quan per algun colp de sort, un estudiant va caure d'un banc i es va trencar el cap. Això ens va distraure de les nostres preocupacions i ens vam poder anar a casa. No hi ha mal que per bé no vinga.

0 comentarios:

Publicar un comentario