Volar


La primera cosa que cal fer és prendre molta gasosa perquè se t'ompli bé la panxa. Després, mastegar un xiclet doble, ablanir-ho bé i ubicar la goma entre les dents i els llavis. Així, respirant pel nas, espentant amb la llengua i bufant per la boca, pots fer globus immensos; tan immensos que fins i tot pots volar amb un d'ells si continues bufant i t'agafes fort amb les mans…
En menys de cinc minuts, aquell xaval es va prendre tota una botella de cola calenta i va començar a mastegar els xiclets voraçment. L'última vegada que ho vaig veure anava molt content penjat d'un immens globus taronja que el vent espentava cap a l'església. Lamentablement, al fregar el campanar, va anar perdent altura i va caure abruptament en el pati de les monges.

Lo primero que hay que hacer es tomar mucha gaseosa para que se te hinche bien la barriga. Después, masticar un chicle doble,  ablandarlo bien y ubicar la goma entre los dientes y los labios. Así, respirando por la nariz, empujando con la lengua y soplando por la boca, puedes hacer globos inmensos; tan inmensos que hasta puedes volar con uno de ellos si sigues soplando y te agarras fuerte con las manos…
En menos de cinco minutos, aquel chaval se tomó toda una botella de cola caliente y comenzó a masticar los chicles vorazmente. La última vez que lo vi, iba muy contento colgado de un inmenso globo naranja que el viento empujaba hacia la iglesia. Lamentablemente, al rozar el campanario, fue perdiendo altura y cayó abruptamente en el patio de las monjas.

1 comentarios:

Rafa Jinquer dijo...

Caer en el patio de las monjas tampoco parece que sea muy de lamentar.
Esperemos a ver las monjas primero.

Publicar un comentario