La pròstata!


He anat d’esmorzar amb mom pare i els seus amics. Quines converses! L’un diu:
- Estic fatal, sent en tot moment que tinc ganes de pixar i la major part del temps estic parat i… no ix res! (Això ho diu mentre jo faig un glop a la cervesa). 
- Ja! Això no és res… -diu l’altre- A mi no em mou el ventre mai. Prenc laxants, menge fibres, m’assente en el bany tot el dia i… res! (en eixe moment em penedís d’haver-me demanat el bocata de blanc i negre). 
- Perdó, -els replica el tercer.
- Tens problemes per a orinar, també? -pregunta el primer.
- No! Orine tots els matins a les 6 en punt. Pixe sense problemes com un cavall en el camp. Sense històries… 
- Problemes amb l'evacuació del ventre?- diu el segon.
- No! Un rellotge: tots els matins a les 6:30. 
- Si orines tots els dies a les 6 i vas de cos a les 6:30, de què et queixes? - Li dic jo.
- De no em desperte fins a les 7!

0 comentarios:

Publicar un comentario