La gent diu de cada cosa.


La gent diu de cada cosa. Jo hi ha vegades que passe de contestar. Per exemple, als que assenyalen la seua monyeca quan pregunten per l'hora… Ja sé on està el meu rellotge, col·lega on tens el teu? M'assenyale jo els ous quan pregunte on està el vàter? I els que diuen “sempre està en l'últim lloc en què mires”. Perquè clar. Qui collons continua buscant qualsevol cosa després de trobar-la? Algú després de trobar el mando baix del sofà segueix buscant-ho? O els que estan veient una pel·lícula i diuen “has vist això?”. No, he pagat 7 euros per a vindre al cine i mirar el terra, que et pareix? I especialment els que pregunten “puc preguntar-te una cosa?”. No em deixes elecció, no? Que vols que et diga: no, no em preguntes res!

2 comentarios:

Rafa Jinquer dijo...

i comentar es pot?

Unknown dijo...

Com si algú puguera callar a Jinquer!

Publicar un comentario