Estava pensant... La meva dona es riu de mi per culpa de les meues fòbies. Diu que tinc una por irracional a les vespes i als buròcrates. Però no estic del tot d'acord. Mentre el meu temor per eixes bèsties del diable amb ales (de xicotet em vaig caure en una sèquia assegut damunt d’un vesper) podria considerar-se un poc exagerat, pense que la meua por al personal d'administració en general està perfectament justificat: eixos sers sí que poden fotre't la vida o, d'entrada, amargar-te-la molt. I és que en el seu món, qualsevol cosa és possible: un dia et deixen sense un títol per culpa d'una data incorrecta o perds un pagament per la falta d'una firma en el requadro 3 (que dius tu: collons! Per una vegada val més la meua firma que la del notari). Els buròcrates fan màgia. De la negra, afegiria. Ala ves i gitat.

0 comentarios:

Publicar un comentario