Estava pensant... Sempre em vaig preguntar com seria el fi del món i ara ja ho se. Estem en el clot. Cada vegada que llig el periòdic o veig les notícies, les coses són cada dia pitjors. T’ho jure, ja són poc les coses que m'espanten, si un matí es fa de dia i veig per la finestra a milions d'Extraterrestres amb Rajos Làser aniquiladors, em faria por, però no em sorprendria. No tindria més por que el que tinc ara. Ja no sé ni que he de preocupar-me primer. Extremistes? Terroristes? Polítics? Calfament Global? A arribat el punt que necessitaré una agenda per a poder organitzar les meues pors. D'esta manera puc organitzar les meues fòbies i acostumar-me poc a poc: Dilluns tindré por pels “Gasos Tòxics” per exemple, els dilluns llavors ja sé que m'he d'orinar de por pels gasos tòxics que un boig fonamentalista vol soltar en algun lloc del món. I ja em faig a la idea. A voltes m’ho mereix, di-m’ho: ala ves i gitat.

0 comentarios:

Publicar un comentario